Framsida

Hej & Välkommen till min, Linnea Rennekamp’s lilla galleri!
Jag heter Linnea Rennekamp och äger bloggen erne.blogg.se. Här kommer jag att dela med mig om mina teckningar, foton och några av dom bloggdesigner jag gör då & då. Jag har nog alltid målat och tecknat men riktigt seriöst blev det inte förens ungefär ett åt tillbaka när jag fick frågan av en kompis ifall jag kunde teckna av henne, jag la ut bilden på facebook och fick mycket respons! I samma veva skapade jag även min blogg, erne.blogg.se och började blogga om teckningar, foto och min vardag. Några månader innan väcktes även intresset för foto när jag fick min kamera, Canon Power Shoot G12 till julklapp.

Syftet med denna sida är att dela med mig av det jag gör och just nu brinner för, i framtiden vill jag dock inte jobba med det men jag vill absolut inte sluta med det för jag kommer alltid att hålla på med det & ha det vid min sida! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0